Publicat 12/01/2022 17:33CET

L'ACT arrenca una nova edició de les beques en màrqueting turístic a les seves oficines exteriors

Archivo - Arxiu - Imatge de recurs d'uns turistes al Tower Bridge de Londres
THOMAS BAKKER / PRO SHOTS / AFP7 / THOMAS BAKKER

BARCELONA, 12 gen. (EUROPA PRESS) -

L'Agència Catalana de Turisme (ACT) ha encetat aquesta setmana una nova edició del programa de beques de formació en màrqueting turístic a les seves oficines de fora de Catalunya.

En concret, s'han incorporat al programa dos estudiants a l'oficina de Frankfurt (Alemanya) i un a les de París (França), Londres (Regne Unit), Brussel·les (Bèlgica), Milà (Itàlia) i Madrid, segons un comunicat del Govern aquest dimecres.

Les beques pretenen formar professionals qualificats per al sector turístic català i oferir experiència als beneficiaris, que en podran gaudir fins al desembre, amb la possibilitat de prorrogar-la 12 mesos més.

Contador

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2022 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés