BARCELONA, 7 abr. (EUROPA PRESS) -
Laboratoris Leti invertirà uns 10 milions d'euros a desenvolupar la seva filial Juventio per consolidar-se als Estats Units, unes instal·lacions que ara compleixen el seu primer aniversari i que assoliran el seu punt d'equilibri el 2016.
Juventio, amb seu a Nova Jersey, té un equip de 30 professionals i l'agost del 2013, va llançar la gamma Dermwox de productes fabricats i desenvolupats als Estats Units i de venda exclusiva a clíniques dermatològiques --ja és present a més de 400 centres nord-americans--, han informat els laboratoris aquest dilluns en un comunicat.
Ara, la farmacèutica amb seu a Barcelona està preparant la introducció a aquest país de la gamma de productes dermatològics Leti, que es posicionen com a líders a diversos segments de mercat a Espanya, Portugal i alguns països de l'Amèrica Llatina.
Laboratoris Leti, que concentra les seves activitats d'investigació i producció a Tres Cantos (Madrid) i té filials a Portugal, Alemanya i els Estats Units, també estudia introduir altres productes complementaris a través d'acords de llicència exclusiva molt selectius.
L'empresa biofarmacèutica, amb més de 90 anys d'història, registra una facturació anual al voltant de 60 milions d'euros, i destina un 25% del volum de negoci a investigació.