SANTANDER 20 juny (EUROPA PRESS) -
El president de Kutxabank, Mario Fernández, ha dit aquest dijous que l'entitat "no està interessada en cap operació d'adquisició que impliqui una aportació de capital", referint-se a un possible interès per Novagalicia Banco i Catalunya Caixa.
Així ho ha indicat durant la seva participació al seminari organitzat per la Universitat Internacional Menéndez Pelayo (UIMP) i l'Associació de Periodistes de Premsa Econòmica (Apie), patrocinat per BBVA.
Segons ha recordat Fernández, de moment no es preveu que el Fons de Reestructuració Ordenada Bancària (FROB) aporti cap tipus de contrapartida de capital o un esquema de protecció d'actius (EPA), de manera que l'operació seria una "venda" i "amb aquest esquema no hi ha cap interès".