TARRAGONA 17 des. (EUROPA PRESS) -
L'empresa austríaca especialitzada en la fabricació de taules de conglomerat per al sector del moble Kronospan s'installar al polígon Catalunya Sud de Tortosa (Tarragona) després d'aprovar-se la modificació del plantejament municipal.
La Comissió Territorial d'Urbanisme de les Terres de l'Ebre ha aprovat aquest divendres la modificació, segons un comunicat del Govern aquest divendres.
En concret, s'han fet diversos canvis de qualificació del sl al polígon com concentrar zones verdes en una única franja o traslladar la ubicació d'un equipament previst.
D'aquesta manera, s'han pogut unir diferents parcelles, la part més gran de propietat de l'Institut Catal del Sl (Incasl), en un únic sl de 255.743 metres quadrats, que s'ha qualificat com a indústria allada separada.
A més a més, la construcció té una alria mxima de 15 metres i puntualment de 26 metres, necessria per al tipus d'indústria de Kronospan.
També s'ha reservat espai per a un mínim de 180 places d'aparcament de vehicles i 30 de bicicletes.
Est previst que la fbrica entri en funcionament a finals del 2022 i crear 180 llocs de treball directes, a més d'altres d'indirectes.