BARCELONA 30 juny (EUROPA PRESS) -
JxSí i la CUP explicaran dimarts la llei del referèndum en un acte en el Parlament obert als 135 diputats de la cambra, han explicat a Europa Press fonts dels grups parlamentaris.
L'acte, que començarà a les 12.30 hores en la càmera catalana, tindrà lloc hores abans que el Govern presenti, a partir de les 19.30, els detalls operatius de la votació en el Teatre Nacional de Catalunya (TNC) en un altre acte sota el nom de 'Garanties per la democràcia: per un referèndum legal, efectiu i vinculant", segons ha avançat 'La Vanguardia' i l''Ara'.
Està previst que en l'acte del TNC intervinguin el president de la Generalitat, Carles Puigdemont; el vicepresident, Oriol Junqueras; el president de JxSí en el Parlament, Jordi Turull, i la portaveu del grup, Marta Rovira.