Publicat 22/06/2023 15:21

La jutgessa degana de Barcelona veu l'operatiu a Sitges "absolutament correcte" a nivell tcnic

La jutgessa degana de Barcelona, Cristina Ferrando
David Zorrakino - Europa Press

BARCELONA 22 juny (EUROPA PRESS) -

La jutgessa degana de Barcelona, Cristina Ferrando, ha valorat que l'operatiu policial a Sitges (Barcelona) de dimecres --en el qual va ser detinguda l'alcaldessa, Aurora Carbonell (ERC), i 12 persones més-- va ser "des del punt de vista tcnic absolutament correcte".

Ho ha dit aquest dijous preguntada pels arrestos durant una roda de premsa per presentar la memria 2022 dels jutjats de Barcelona.

Ferrando ha remarcat que no coneix els detalls de la causa, i ha afegit que ha basat la resposta en la seva "experincia de més de 20 anys com a jutgessa d'instrucció".

Ha recordat que "tots els cossos policials estan sotmesos a mesures constitucionals" i que després d'un arrest els investigats poden passar a disposició judicial o bé sortir de la comissaria en llibertat provisional, com va ser el cas dels arrestats a Sitges.

"A priori no és res estrany, és una cosa absolutament habitual", ha resolt sobre les detencions als investigats per les subvencions presumptament irregulars.

Contingut patrocinat