Publicat 21/05/2022 21:14

La jurista Dolors Feliu, nova presidenta de l'ANC

La vicepresidncia ser compartida: Pessarrodona l'ostentar el primer any i Bertran el segon

BARCELONA, 21 maig (EUROPA PRESS) -

La jurista Dolors Feliu ha estat triada aquest dissabte nova presidenta de l'ANC amb 48 vots, enfront dels 16 que ha reunit el que l'exregidor d'ERC i actual vicepresident segon de l'Assemblea de Representants del Consell per la República, Jordi Pesarrodona, ha informat l'entitat en un comunicat.

L'entitat independentista celebra el ple constituent del nou secretariat de l'ANC a Vilafranca del Peneds (Barcelona), que també servir per renovar la vicepresidncia, la secretaria i la tresoreria de l'entitat.

En les eleccions al secretariat de l'ANC, Pessarrodona va ser el candidat més votat després d'obtenir 2.306 vots, seguit de Feliu amb 2.188 i de l'escriptor i de l'exdiputat de la CUP Juli de Jdar amb 1.197.

Pel que fa a la vicepresidncia, les candidatures de Pessarrodona i Uriel Bertran han quedat "molt ajustades" en les dues voltes, pel que s'ha plantejat una vicepresidncia compartida.

Així, Pessarrodona ha aconseguit amb 46 vots de 63 i ostentar el crrec el primer any mentre que Bertran ho far el segon.

També s'ha triat Jordi Domingo com a secretari i a Josep Pedrol de tresorer, els dos amb 42 vots sobre 60, i 18 en blanc.

Contingut patrocinat