Actualitzat 08/04/2025 18:40

Junts reparteix 'kits de supervivència' en una campanya per protestar contra Rodalies

La secretària d'Organització de Junts, Judith Toronjo
EUROPA PRESS

El lot inclou una poma, una ampolla d'aigua, uns mots encreuats i un justificant de retard

BARCELONA, 8 abr. (EUROPA PRESS) -

Militants de Junts han repartit aquest dimarts 'kits de supervivència' als usuaris de Renfe de l'estació de Sants a Barcelona en una campanya del partit per protestar per l'"anomalia" del funcionament de Rodalies.

En unes declaracions a la premsa, la secretària d'Organització de Junts, Judith Toronjo, ha explicat que amb aquesta acció arrenquen una campanya que volen que arribi a la resta de Catalunya, amb el lema de 'Ja n'hi ha prou. Fem fora Renfe de Catalunya'.

El 'kit de supervivència' inclou una poma, una ampolla d'aigua, uns mots encreuats amb preguntes i respostes relacionades amb aquesta qüestió i un "justificant permanent de retard" per portar a la feina, que diu 'No soc impuntual: soc usuari de Renfe'.

"És un servei ineficient que, dia rere dia, no permet arribar a l'hora a la feina, al metge o a la universitat. I això és una anomalia política, malgrat els qui cada dia ens intenten vendre que vivim en un país normal", ha subratllat.

MANCA D'INVERSIONS

També ha criticat la manca d'inversions en matèria d'infraestructures a Catalunya i ha reivindicat la necessitat que hi hagi un "traspàs integral de Rodalies, i no el traspàs que s'intenta vendre des del Govern central i el Govern".

"Ja està bé d'aquest govern que no posa per davant aquesta qüestió que és tan fonamental i que ha de permetre que es gestioni 100% des de Catalunya", ha reclamat.

Contador