Eduardo Parra - Europa Press - Arxiu
MADRID 21 març (EUROPA PRESS) -
La portaveu de Junts al Congrés, Míriam Nogueras, ha culpat el govern de Pedro Sánchez del fet que la comissió d'investigació del Parlament Europeu sobre el cas Pegasus hagi perdut el "focus meditic" en coincidir amb el que considera "el circ" de la moció de censura de Vox que es debat aquest dimarts al Congrés.
Així s'ha pronunciat Nogueras en unes declaracions als mitjans de comunicació al Congrés sobre aquesta missió d'europarlamentaris que ivestiguen a Madrid el presumpte espionatge a dirigents independentistes a través del sistema Pegasus.
En aquest context, la portaveu de Junts s'ha queixat que el Govern espanyol i la presidncia del Congrés "hagin plantat" aquests parlamentaris europeus per la moció de censura, "i han muntat un circ que ha fet que el focus meditic hagi caigut en la ultradreta i no en aquest assumpte que és important".
TAMBÉ CONTRA ERC
La missió del Parlament Europeu ha estat organitzada per l'Eurocambra i ha estat la institució europea qui ha decidit les dates del viatge, el primer dia ha coincidit amb un festiu a Madrid i el segon amb el debat de la moció de censura.
Per Nogueras també ha carregat contra el president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragons, per criticar que aquesta comissió d'investigació no s'hagi fet al Congrés i al Senat. "És el Govern espanyol al qual estan donant estabilitat i suport que veta qualsevol investigació d'espionatge", ha sentenciat la portaveu de Junts.