Publicat 11/03/2018 10:32

Junqueras demana a la CUP que "formi part de la solució, no del problema"

Junqueras arriba a l'Audiència Nacional per declarar per rebel·lió
EUROPA PRESS - Arxiu

   BARCELONA, 11 març (EUROPA PRESS) -

   El líder d'ERC, Oriol Junqueras, empresonat a la presó d'Estremera, ha demanat aquest diumenge a la CUP que "s'impliqui i formi part de la solució, no del problema".

   En una entrevista d'El Punt Avui recollida per Europa Press, ha reclamat que la CUP ha d'ajudar la resta de l'independentisme, ja que creu que, "si estan, ho reforcen" i si no ho afebleixen.

   Junqueras també ha reiterat la necessitat de sumar adeptes a l'independentisme i ha assegurat que no veu futur dins l'Estat: "No som República però ho acabarem sent si una majoria democràtica suficientment sòlida ho vol. El que no veig és futur dins del Regne d'Espanya, sincerament".

   Així mateix, ha sostingut que l'independentisme ha d'aconseguir "una sòlida majoria política, transversal, que superi l'aliança conservadora que vol paralitzar tots els canvis".

   Preguntat per si hauria d'haver estat ell el candidat a la Presidència de la Generalitat després de la renúncia de Carles Puigdemont, ha rebutjat opinar sobre això i ha defensat que "ERC és generosa, sempre ho ha estat", i que la prioritat és formar Govern i no els noms.

Contingut patrocinat