Actualitzat 11/09/2016 10:32

Junqueras està convençut que és l'últim 11 de setembre abans de la independència

Ofrenda floral de ERC al monumento de Rafael Casanova por la Diada
EUROPA PRESS

BARCELONA 11 set. (EUROPA PRESS) -

El vicepresident del Govern i líder d'ERC, Oriol Junqueras, s'ha mostrat convençut de l'èxit de participació en les mobilitzacions d'aquesta Diada, que ha considerat que és l'"última abans de la independència".

En atenció als mitjans després de l'ofrena floral d'ERC al monument de Rafael Casanova, s'ha referit a les paraules de dissabte del ministre d'Afers Estrangers, José Manuel García-Margallo, que considera serveixen per explicar que "el Govern ha desconnectat de les necessitats, dels drets i del poble de Catalunya", una actitud que ha qualificat de tradicional i que, segons la seva opinió, no constitueix cap sorpresa.

El diputat republicà al Congrés, Gabriel Rufián, també s'ha referit a Margallo dient que les seves paraules van "en contra de la sobirania de Catalunya, del que la gent vota", i sobre la candidatura de l'exministre José Manuel Soria al Banc Mundial --a la qual va renunciar--, ha opinat que reflecteix la impunitat d'un partit que guanya eleccions perquè això li surt gratis.

Contingut patrocinat