Publicat 18/09/2023 18:17

Junqueras anirà dimarts al Congrés per presenciar el ple que aprovarà l'ús de les llengües cooficials

Archivo - El líder d'ERC, Oriol Junqueras
Lorena Sopena / Europa Press - Archivo

MADRID, 18 set. (EUROPA PRESS) -

El líder d'ERC, Oriol Junqueras, es desplaçarà aquest dimarts al Congrés dels Diputats per presenciar el ple que aprovarà l'ús de les llengües cooficials a la cambra baixa i farà unes declaracions abans de l'inici de la sessió.

Segons han confirmat fonts del partit, Junqueras assistirà presencialment a aquesta sessió plenària que donarà llum verda a l'ús de les llengües cooficials al Congrés en plenes negociacions per a una investidura del candidat socialista, Pedro Sánchez.

Serà a les 10.30 hores quan el líder d'ERC farà unes declaracions a l'escalinata del Congrés, tot just abans de presenciar aquesta sessió plenària, que permetrà per primera vegada a la cambra baixa l'ús de totes les llengües cooficials.

L'aprovació 'exprés' d'aquesta iniciativa permetrà que els diputats es puguin expressar en totes les llengües cooficials al Congrés a partir de dimarts, per la qual cosa ja es podran fer servir en la investidura del candidat del PP, Alberto Núñez Feijóo, la setmana vinent.

Contador



www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2023 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés