Publicat 23/01/2019 19:17

Juli crea una plataforma de distribució multicanal de la m d'Amadeus

MADRID, 23 gen. (EUROPA PRESS) -

Juli Travel World Wide, empresa de turisme receptiu del Grup Juli, ha signat un acord de collaboració amb Amadeus Travel IMS, que li permetr desenvolupar una plataforma tecnolgica que, a mode de market place, distribueixi de manera multicanal, tota l'oferta del grup turístic, que compta amb més de dotze milions de clients i est disponible a través de la tecnologia del provedor de serveis turístics.

La nova plataforma permetr a Juli distribuir de "manera gil i senzilla" tot el seu catleg a les destinacions on opera de manera multicanal a través d'agncies de viatges retail, online i touroperadors.

Aquest market place permetr a més afegir a l'oferta prpia de les empreses del Grup Juli contingut procedent de tercers, completant així el catleg de productes i serveis oferts.

"Aquesta nova eina ens permetr créixer en la línia estratgica de turisme receptiu", ha valorat el director general del Grup Juli, Daniel Alonso després de la signatura de l'acord.

Diverses empreses del grup ja treballaven amb Amadeus Travel IMS per a la gestió del seu inventari, la qual cosa permetr centralitzar tot el seu producte en un únic sistema.

En el desenvolupament del projecte hi participaran més de 100 professionals d'Amadeus Travel IMS, en la seva majoria tcnics de sistemes i enginyers informtics especialitzats en productes i serveis turístics. La primera fase del projecte estar completada a principis del 2019.

En paraules de Christian Boutin, director general d'Amadeus Travel IMS, "el projecte aferma la relació de partnership entre Grup Juli i Amadeus.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés