Publicat 31/01/2022 17:45

Josep Miquel Piqué (La Salle), nou president de la Triple Helix Association

Archivo - Arxiu - Josep Miquel Piqué
IASP - Arxiu

BARCELONA 31 gen. (EUROPA PRESS) -

El director d'Internacionalització i Innovació de La Salle-URL i president executiu de La Salle Technova, Josep Miquel Piqué, ha estat nomenat nou president de la Triple Helix Association (THA) amb la unanimitat dels membres de l'organització.

Juntament amb el comit executiu de l'associació, Piqué ha concebut el nou pla estratgic i operatiu de la THA, que pretén ser una "actor clau" en la promoció de les interaccions entre els sistemes acadmic, industrial i institucional, ha informat la THA en un comunicat aquest dilluns.

L'associació organitza conferncies, esdeveniments, xerrades i altres activitats per posar sobre la taula "qüestionis d'inters", com la governana d'associacions dedicades a la innovació després de la pandmia del coronavirus, que centrar la 20a Conferncia de la THA el juny del 2022.

Contingut patrocinat