BARCELONA 1 març (EUROPA PRESS) -
La portaveu del Govern central i ministra de Política Territorial, Isabel Rodríguez, ha criticat "l'nim del PP" per investigar el cas Mediador després que la secretria general dels populars, Cuca Gamarra, ha anunciat que el seu partit registrar la creació d'una comissió d'investigació al Congrés.
"No deixa de sorprendre l'nim del PP envers aquests fets", ha dit en unes declaracions als periodistes aquest dimecres al costat de la delegada del Govern central a Catalunya, Maria Eugnia Gay, després de mantenir una reunió amb el vicepresident executiu de l'rea Metropolitana de Barcelona (AMB), Antonio Balmón, a la seu de l'administració metropolitana.
"El mateix nim que mostren davant aquests casos m'agradaria que el mostressin amb els casos vigents avui", ha afirmat en referncia als casos de corrupció amb els quals estan relacionats alguns membres del PP, i ha mostrat el seu absolut rebuig --ha dit-- al cas Mediador.