Publicat 04/02/2023 11:12

Isa Serra assegura que el PSOE est "cedint a les pressions dels sectors conservadors"

Archivo - La coportaveu de Podem, Isa Serra, durant una entrevista per a Europa Press, a la seu del seu partit
Jesús Hellín - Europa Press - Arxiu

BARCELONA 4 febr. (EUROPA PRESS) -

La portaveu de Podem, Isa Serra, ha assegurat que el PSOE est "cedint a les pressions dels sectors conservadors" en la reforma de la llei del 'si és sí' que est negociant el Govern de coalició.

En una entrevista a 'El Nacional.cat', recollida aquest dissabte per Europa Press, ha acusat el PSOE de voler tornar a introduir la violncia i la intimidació en la llei, un fet que "torna a posar la responsabilitat en la víctima".

En ser preguntada sobre les rebaixes de penes a agressors sexuals, ha respost textualment que es deu al masclisme de la societat i que "es fonamenta perqu hi ha jutges que decideixen incomplir el dret transitori".

Segons ella, el PSOE sap que "una reforma del Codi Penal, en lloc d'evitar les revisions, pot generar un problema més gran i generar encara més rebaixes".

Ha recordat que el Consell General del Poder Judicial (CGPJ) "va alertar que rebaixar les penes mximes podria comportar una revisió de penes, i aquesta aportació es va acabar afegint a la llei", per la qual cosa, segons ella, no hi ha un problema en la llei, sinó en la seva aplicació.

Contingut patrocinat