Actualitzat 19/04/2018 13:05

Investigat l'alcalde de Sabadell per prevaricació amb l'empresa de neteja Smatsa

Investidura del nou alcalde de Sabadell, Maties Serracant
Europa Press - Arxiu

BARCELONA 19 abr. (EUROPA PRESS) -

El Jutjat d'Instrucció 3 de Sabadell investiga l'alcalde, Maties Serracant (Crida per Sabadell), i a dos regidors del Govern municipal per un presumpte delicte de prevaricació per la seva gestió de l'empresa de neteja Serveis Media Ambient SA (Smatsa), han informat a Europa Press fonts judicials.

Els investigats són el regidor d'Espai Públic, Recollida de Residus i Neteja Vial, Xavier Guerrero (ERC), i el regidor de Serveis Municipals, Seguretat i Prevenció, Lluís Perarnau (Crida per Sabadell), així com l'exregidor Albert Boada (Crida per Sabadell).

El jutjat ha admès a tràmit una querella presentada per Smatsa després de les acusacions d'irregularitats en la concessió realitzades l'any passat, després que aquest gener el consistori obrís cinc expedients, informa 'isabadell.cat'.

També han estat citats com a investigats dos assessors municipals i dos funcionaris, en dues jornades de declaracions previstes per al 22 i el 24 de maig.

El consistori ha convocat una roda de premsa aquest mateix dijous a les 10.30 hores per donar explicacions sobre els expedients oberts a l'empresa per exigir el compliment del contracte.

Contingut patrocinat