Actualitzat 22/10/2015 16:16

Interdin (Banc Madrid) demana la seva intervenció a la CNMV i bloqueja el reemborsament de saldos de client

Banco de Madrid
REUTERS

MADRID, 16 març (EUROPA PRESS) -

Interdin Borsa Societat de Valors, filial de Banc Madrid, ha sol·licitat la seva intervenció a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) i ha bloquejat el reemborsament de saldos de clients en espera d'instruccions dels interventors del supervisor, segons ha informat la societat.

En una advertència publicada en la seva pàgina web, la societat de valors explica que com a conseqüència de la situació concursal de la seva matriu Banc Madrid "i per preservar les posicions i saldos" dels clients han sol·licitat la intervenció a la CNMV.

Per aquest motiu, la societat de valors no permet l'obertura de noves posicions, el servei de gestió discreccional de carteres amb sistemes automàtics ha quedat suspès i tots els sistemes han estat desactivats. A més, el reemborsament de saldos de clients ha quedat bloquejat en espera d'instruccions per part dels interventors de l'organisme que presideix Elvira Rodríguez.

Interdin també ha assenyalat que els clients que tinguin posicions obertes en els seus comptes tindran la possibilitat de tancar-les directament a través de les plataformes de contractació d'Interdin. Per a això, s'estableix fins al tancament de la sessió d'aquest dilluns per tancar les posicions OTC (CFDs i Forex).

La societat comunicarà "aviat" el termini màxim per a les posicions obertes en mercats organitzats (MEFF, EUREX, CME...), que, segons detalla, "no serà en cap cas superior al tancament de la sessió de dimecres que ve 18 de març".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés