Llançarà una aplicació mòbil renovada que admetrà pagaments
BARCELONA, 26 gen. (EUROPA PRESS) -
La xarxa social de col·lecció de cromos digitals Ilustrum, radicada a Barcelona, es bolcarà aquest any als països anglosaxons per triplicar els seus usuaris, fins a 350.000, després de simplificar el joc i apostar per les xarxes socials per captar jugadors d'arreu del món.
Així ho ha explicat a Europa Press l'enginyer tarragoní i impulsor de l'empresa Albert Abelló, qui ha explicat que aquest any es proposen arribar al punt d'equilibri i establir les bases perquè la Ilustrum sigui un producte "divertit per als usuaris, però també rendible a llarg termini".
La companyia es promocionarà en països com el Regne Unit, EUA, el Canadà i Austràlia per aconseguir un creixement sostingut a l'exterior, i utilitzarà Facebook per "invertir el mínim en màrqueting i aconseguir una tornada màxima", després de comprovar l'eficiència d'aquest canal per fidelitzar als jugadors i arribar a nous usuaris.
La presència física en altres països serà només intermitent per optimitzar costos --"tot el que es pugui fer a distància, millor"--, i l'empresa preveu llançar aquest any l'aplicació mòbil del joc, que van descontinuar per millorar-la i permetre el pagament dels usuaris 'Premium'.
Aquesta plataforma 'on line', llançada el 2011 i amb vuit treballadors, ofereix 530 col·leccions creades pels usuaris i amb cromos digitals que s'obtenen encertant les preguntes que planteja cada àlbum sobre el tema en qüestió --des de banderes fins a Fórmula 1--, de manera que cada dia es responen mig milió de preguntes i es realitzen 60.000 intercanvis.