Publicat 26/01/2014 14:47

Ilustrum aposta per països anglosaxons per triplicar els seus usuaris aquest any

El fundador de Ilustrum, Albert Abelló
ILUSTRUM

Llançarà una aplicació mòbil renovada que admetrà pagaments

BARCELONA, 26 gen. (EUROPA PRESS) -

La xarxa social de col·lecció de cromos digitals Ilustrum, radicada a Barcelona, es bolcarà aquest any als països anglosaxons per triplicar els seus usuaris, fins a 350.000, després de simplificar el joc i apostar per les xarxes socials per captar jugadors d'arreu del món.

Així ho ha explicat a Europa Press l'enginyer tarragoní i impulsor de l'empresa Albert Abelló, qui ha explicat que aquest any es proposen arribar al punt d'equilibri i establir les bases perquè la Ilustrum sigui un producte "divertit per als usuaris, però també rendible a llarg termini".

La companyia es promocionarà en països com el Regne Unit, EUA, el Canadà i Austràlia per aconseguir un creixement sostingut a l'exterior, i utilitzarà Facebook per "invertir el mínim en màrqueting i aconseguir una tornada màxima", després de comprovar l'eficiència d'aquest canal per fidelitzar als jugadors i arribar a nous usuaris.

La presència física en altres països serà només intermitent per optimitzar costos --"tot el que es pugui fer a distància, millor"--, i l'empresa preveu llançar aquest any l'aplicació mòbil del joc, que van descontinuar per millorar-la i permetre el pagament dels usuaris 'Premium'.

Aquesta plataforma 'on line', llançada el 2011 i amb vuit treballadors, ofereix 530 col·leccions creades pels usuaris i amb cromos digitals que s'obtenen encertant les preguntes que planteja cada àlbum sobre el tema en qüestió --des de banderes fins a Fórmula 1--, de manera que cada dia es responen mig milió de preguntes i es realitzen 60.000 intercanvis.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés