Té 1.500 start-ups inscrites, 50 de les quals seleccionades per assistir-hi presencialment
BARCELONA, 28 set. (EUROPA PRESS) -
La Barcelona New Economy Week (BNEW), que se celebrar entre el 3 i el 6 d'octubre, preveu rebre 12.000 assistents, la meitat dels quals presencials procedents de més de 100 pasos, al DFactory del Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB).
Ho han explicat el delegat especial de l'Estat en el Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB), Pere Navarro, i la directora general, Blanca Sorigué, en una roda de premsa aquest dimecres al DFactory.
A més a més, s'hi han registrat 1.500 start-ups, 50 de les quals han estat seleccionades per participar-hi presencialment; i hi haur prop de 600 'speakers' que faran 130 sessions --180 hores de contingut-- en relació amb els set eixos verticals que tractar la BNEW.
Navarro ha assegurat que la BNEW vol posar en valor l'edifici on es fa i "el que hi passa a l'interior", ensenyant-lo a la societat i als sectors professionals relacionats amb la nova economia.
Ha explicat que aquest any es busca una presencialitat més gran que en les edicions anteriors, marcades per la pandmia del coronavirus, i ha remarcat que l'esdeveniment es fa en un edifici on, al seu torn, hi ha installades 30 empreses amb 500 persones treballant-hi.
L'edició es desenvolupar en set eixos: el 'Digital Industry', sobre noves tecnologies; el 'Real Estate', de noves tendncies del sector immobiliari; el 'Mobility', de mobilitat urbana; el 'Talent', per oferir noves oportunitats; el 'Sustainability', sobre sostenibilitat; l''Invest' --nou--, sobre inversió; i l''Experience', que inclour esdeveniments culinaris, exposicions i experincies immersives.
El 5 d'octubre, es far el lliurament de cinc premis en un sopar que reunir 400 professionals, entre 'speakers', patrocinadors i assistents, a l'Estació de Frana de Barcelona.