DAVID OLLER - EUROPA PRESS
BARCELONA, 8 abr. (EUROPA PRESS) -
El ministre de Cultura i Esport, Miquel Iceta, ha assegurat que el president del Govern central, Pedro Sánchez, va ser qui va hissar la bandera del dileg a Catalunya i ho continuar fent: "Amb una expressió prpia de Setmana Santa, Pedro Sánchez ha estat 'mano de santo' per al dileg".
"I, per tant, la mantindr sempre aixecada", ha declarat els periodistes aquest dissabte abans de visitar el Museu Picasso de Barcelona al costat del director, Emmanuel Guigon, amb motiu del 50 aniversari de la mort del pintor malagueny.
Iceta ha defensat que ningú no ha fet tant pel dileg com Sánchez, i s'alegra "molt que altres se sumin a aquest esfor".
Per aix, ha insistit a defensar la política del Govern de Pedro Sánchez: "És la que avui explica una situació radicalment diferent a la que vam tenir el 2017".
SOBRE LA TAULA DE DILEG: "NI IDEA"
Preguntat per si es convocar aquest any la taula de dileg amb la Generalitat, ha respost: "No en tinc ni idea, perqu no porto l'agenda ni de l'un ni de l'altre".
"Per el que sí puc dir és que, com he dit amb una expressió prpia de Setmana Santa, Pedro Sánchez ha estat 'mano de santo' per al dileg", ha afegit.
Posteriorment, el ministre ha realitzat un recorregut pel museu acompanyat per Emmuanuel Guigon i ha visitat algunes de els obres més destacades del pintor malagueny, com les seves versiones de 'Las Meninas'.