Publicat 14/11/2018 18:35

IATA i BCL sumen esforços per digitalitzar la càrrega aèria

Jornada de BCL i IATA
BCL

BARCELONA 14 nov. (EUROPA PRESS) -

La Barcelona Air Freight Community de l'associació Barcelona-Catalunya Centre Logístic (BCL) i la International Air Transport Association (IATA) han celebrat una jornada, que ha reunit 120 assistents, amb l'objectiu de sumar esforços per digitalitzar la càrrega aèria.

IATA ha impulsat la iniciativa eAWB360, dirigida a companyies aèries, transitaris, empreses de serveis de terra i als principals aeroports de càrrega per facilitar la implantació i l'estandardització dels intercanvis documentals en format electrònic i l'aplicació de noves tecnologies, ha informat BCL en un comunicat aquest dimecres.

L'Aeroport de Barcelona s'ha sumat a la iniciativa de la IATA juntament amb deu companyies aèries --Air Canada, Air China Cargo, Air France, American Airlines, Cathay Pacific Airways, Finnair, KLM, Lufthansa Cargo, Qatar Airways Cargo i Swiss WorldCargo-- i 45 aeroports de tot el món.

Contingut patrocinat