BARCELONA, 6 febr. (EUROPA PRESS) -
La cadena Htels & Préférence, adquirida recentment per Louvre Hotels Group, ha ampliat la seva projecció internacional mitjanant l'adquisició de TemptingPlaces, un segell d'hotels boutique d'alta gamma amb presncia a nivell mundial.
Segons ha informat en un comunicat, el segell TemptingPlaces, creat el 2010, ha crescut fins a arribar a tenir 105 hotels boutique en 31 pasos, seleccionats per la seva autenticitat i serveis personalitzats.
La fundadora de TemptingPlaces, Laurence Onfroy ha explicat que "és una marca pionera" al mercat dels hotels boutique i ha experimentat un important creixement.
Ha destacat al seu torn que aquest nou pas de TemptingPlaces permetr més expansió grcies a l'impuls d'un grup mundial.
En adquirir TemptingPlaces, Htels & Préférence, amb 150 hotels afiliats a Frana, ampliar el seu abast internacional amb hotels boutique d'alta gamma.
Després d'aquesta compra, el grup ha creat la marca TemptingPlaces By Htels & Préférence.
El cofundador d'Htels & Préférence, Yannick Gavelle, ha assegurat que la qualitat dels hotels TemptingPlaces i la complementarietat de les dues marques ofereixen al grup una gran oportunitat per desenvolupar-se internacionalment en el sector 5 estrelles.