Actualitzat 17/12/2013 22:37

Homs lamenta la foto de Navarro amb De Luna, Camacho i Rivera per la Constitució

El conseller Francesc Homs, tras el Consell Executiu
EUROPA PRESS

BARCELONA 10 des. (EUROPA PRESS) -

El conseller de Presidència i portaveu del Govern, Francesc Homs, ha lamentat que el primer secretari del PSC, Pere Navarro, acudís a la recepció que la Delegació del Govern central a Catalunya va fer amb motiu del Dia de la Constitució dijous passat i que accedís a fotografiar-se amb els líders de PP i C's, Alicia Sánchez Camacho i Albert Rivera, i la delegada del Govern espanyol en la comunitat, Llanos de Luna.

En la roda de premsa posterior al Consell Executiu, Homs també ha lamentat que en els serveis d'ordre de la manifestació a favor de la unitat d'Espanya que va convocar la plataforma 'Som Catalunya. Somos España' divendres passat a Barcelona estiguessin "feixistes reconeguts".

Homs ha assegurat que els manifestants també haurien d'haver reivindicat el compliment de diverses sentències del Tribunal Constitucional (TC) en les que s'aprecia invasió de competències per part de l'Estat cap a la Generalitat.

Contingut patrocinat