BARCELONA, 3 set. (EUROPA PRESS) -
Home Meal, empresa titular de la cadena de botigues de menjar casolà per emportar Nostrum, va tornar a beneficis el 2013 amb un resultat net de 410.100 euros, i ha obert 28 establiments entre el gener i l'agost d'aquest any, fins a un total de 108 a Espanya, Andorra i Perpinyà (França).
Segons ha informat aquest dimecres en un comunicat la companyia amb seu en Sant Vivenç de Castellet (Barcelona), la facturació del 2013 va ser de 13,6 milions d'euros, i els pròxims mesos preveu continuar creixent territorialment i en negoci.
Després de reestructurar-se i tancar botigues per la crisi, que va portar la firma de la família Salomó als números vermells, Home Meal atribueix la millora registrada el 2013 i la futura a la recuperació econòmica, el model de franquícies Nostrum i novetats com la targeta de fidelització 'Fan's Club', que permet comprar plats preparats a un, dos i tres euros.