Publicat 30/01/2014 12:22

H&M escull Tarragona per llançar a Espanya la seva línia de moda per a la llar

H&M HOME
H&M

ESTOCOLM/TARRAGONA, 30 gen. (EUROPA PRESS) -

La cadena sueca Hennes & Mauritz (H&M) llançarà el febrer la nova línia de moda per a la llar H&M Home a Espanya i ha escollit la botiga del centre comercial Parc Central de Tarragona --que després de la seva renovació serà una de les més grans del país-- per ser la primera que l'ofereixi.

Segons ha informat aquest dijous la companyia en un comunicat, al llarg de l'any el nou concepte per a llar s'inclourà a noves botigues encara per confirmar.

H&M va llançar la primavera del 2009 la línia de moda dedicada a la llar --que ofereix una variada gamma d'articles per decorar totes les estades de la llar, com la cuina, el bany, la sala d'estar o el dormitori-- i està disponible en uns deu països, inclosos els Estats Units, Polònia i República Txeca.

PROJECTE AMBICIÓS EN RENOVAR LES BOTIGUES

La firma de moda sueca, que té 150 botigues d'H&M a Espanya, 6 de la línia COS i una de &Other Stories, reforçarà també la inversió a botigues existents al territori espanyol per incloure noves col·leccions i millorar l'experiència de compra dels clients.

En concret, les botigues que veuran renovades les instal·lacions i millorada l'oferta seran les situades als centres Plaza Norte 2 a Madrid, Gran Via 2 a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), Parc Central a Tarragona i Plaza Mar 2 a Alacant.

La directora d'H&M a Espanya i Portugal, Doris Klein, ha destacat que la firma "té molta confiança en el mercat espanyol". "El nostre concepte de moda és molt ben rebut aquí i volem proporcionar al client la millor experiència de compra possible", ha subratllat.

"Renovar algunes de les nostres botigues més importants és un projecte ambiciós, com també continuar amb la nostra expansió, fent que creixi la família H&M", ha recalcat Doris Klein.

RESULTATS

H&M ha tancat l'exercici fiscal amb un increment de les vendes a Espanya del 3,5%, fins a 6.011 milions de corones sueques (680,2 milions d'euros).

En l'exercici fiscal, que abraça des del desembre del 2012 fins al novembre del 2013, la cadena sueca de moda va obrir un total de 13 botigues a Espanya, mentre que va tancar només tres establiments en el territori nacional.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés