Actualitzat 14/06/2015 17:53

Herrera (ICV) proposa construir una "plataforma àmplia d'esquerres" per concórrer al 27S

Joan Herrera
Foto: EUROPA PRESS

   BARCELONA, 14 Juny (EUROPA PRESS) -

   El coordinador nacional d'ICV, Joan Herrera, ha proposat aquest diumenge construir una "plataforma àmplia d'esquerres que aspiri a ser alternativa" al Govern de la Generalitat de Catalunya de CiU i que concorri a les eleccions plebiscitàries del 27S.

   Ho ha dit en una entrevista al 3/24 recollida per Europa Press, on ha lamentat que "la CUP i ERC no mostrin predisposició a sumar en aquest sentit".

   Ha explicat que la seva proposta té com a objectiu principal "corregir les desigualtats socials per aconseguir la corrupció zero i per fer possible el dret a decidir".

   D'altra banda, Herrera ha explicat que amb aquesta plataforma buscaria sumar partits per arribar a "la igualtat, la corrupció zero i per crear un espai ciutadà on participin partits i que sigui una alternativa real" al Govern del president de la Generalitat, Artur Mas.

   Ha criticat a ERC per tenir una "estratègia basada en l'intercanvi del dret a decidir i la independència per mantenir les retallades i no construir en un escenari com a alternativa".

Contingut patrocinat