Actualitzat 17/12/2013 21:02

Guindos ratifica que millorarà l'atur i creixement econòmic

Luis de Guindos tras el Consejo de Ministros
Foto: EUROPA PRESS

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El ministre d'Economia i Competitivitat, Luis de Guindos, ha ratificat que el Govern central millorarà la previsió de desocupació per a aquest exercici 2013 i l'estimació de creixement per al 2014, respecte a les projectades el mes d'abril passat.

   Aquestes millores es plasmaran a l'equip macroeconòmic que l'executiu presentarà a finals de l'aquest mes de setembre per a l'elaboració dels Pressupostos Generals de l'Estat (PGE) del 2014, segons ha detallat Guindos en la presa de possessió del consell de la nova Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC).

   "Espanya deixa enrere la recessió", ha afirmat el ministre durant la seva intervenció a l'acte. Guindos garanteix que les dades avançades que disposa Economia "posen de manifest" que Espanya es troba davant d'una "recuperació", però una "recuperació incipient i fràgil, que cal cuidar".

Contingut patrocinat