Actualitzat 17/12/2013 21:21

De Guindos diu que es crearà ocupació en el segon semestre del 2014 per primera vegada des de la crisi

Luis de Guindos
EUROPA PRESS

MADRID 27 set. (EUROPA PRESS) -

El ministre d'Economia, Luis de Guindos, ha indicat que a partir del segon semestre del 2014 l'economia espanyola registrarà creació de llocs de treball neta, en termes de l'Enquesta de Població Activa (EPA), un canvi que ha considerat "fonamental" per a l'economia.

"Serà el primer any (de la crisi) amb creació neta de feina. Serà lleugera, petita i encara insuficient, però hi haurà", ha dit de Guindos en la roda de premsa posterior al Consell de Ministres.

Segons el ministre, el perfil de projecció trimestral de la feina revela que en el segon trimestre l'economia ja no destruirà feina en termes de comptabilitat nacional i que, en termes EPA, es crearan llocs de treball en el segon semestre del 2014.

També ha destacat que, per primera vegada des del començament de la crisi, la projecció de la taxa d'atur baixa, al 25,9% el 2014.

Contingut patrocinat