BRUSSEL·LES 9 jul. (EUROPA PRESS) -
El ministre d'Economia, Luis de Guindos, ha eludit aquest dimarts valorar la publicació dels papers de l'extresorer del PP Luis Bárcenas --que recullen el pagament de suposats sobresous al president del Govern, Mariano Rajoy, i a dirigents del partit--, però ha assegurat que l'estabilitat de l'Executiu no està en risc i que Espanya segueix gaudint de la confiança dels mercats.
"Em remeto al comunicat que ha fet el PP, que crec que és prou clar i específic sobre aquesta qüestió", ha dit Guindos a la seva arribada a la reunió de l'Ecofin després de ser després de preguntar-li pels papers de Bárcenas.
El ministre d'Economia ha sostingut que la seva publicació no ha afectat "la cosa més mínim" a la percepció sobre Espanya en els mercats.
"Avui la prima de risc se segueix estrenyent, ahir la borsa va pujar, avui la borsa torna a pujar", ha al·legat, i ha recordat que el Tresor té previst sindicar un bo a 15 anys.
"Això posa de manifest la confiança dels mercats a Espanya i en l'estabilitat política a Espanya", ha ressaltat Guindos.