Els responsables de taules retiren urnes i paperetes abans que entrin els agents
SANT JULIÀ DE RAMIS (GIRONA), 1 oct. (EUROPA PRESS) -
La Guàrdia Civil està acordonant des de les 9.05 l'entrada del punt de votació del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, a Sant Julià de Ramis (Girona).
Hi ha tensió durant la formació del cordó policial amb més de 50 agents, mentrestant un helicòpter sobrevola la zona.
No obstant això, a les 9.15 encara no havia entrat cap agent de la Guàrdia Civil, que seguia fora i ha carregat contra els gairebé 200 concentrats.
A aquesta hora estan acabant d'apartar als últims concentrats que bloquejaven la porta, on segueix havent-hi a més el tractor estacionat des de la matinada.
Al mateix temps, a dins, els responsables del col·legi electoral guarden totes les urnes i paperetes que ja s'havien instal·lat, per ocultar tot aquest material.
Carles Puigdemont encara no havia arribat a les 9.15, un quart d'hora abans de l'hora a la que havia dit que acudiria a votar.