BARCELONA, 18 juny (EUROPA PRESS) -
La companyia de màrqueting i innovació Sum s'ha incorporat a l'Associació Espanyola de Directius (Aed) com a nou soci corporatiu, segons ha informat l'agrupació aquest dilluns en un comunicat.
Aquesta aliança permetrà als directius membres de l'Aed accedir al coneixement i innovacions de Sum per millorar la seva connexió amb els nous consumidors.
L'acord ha estat subscrit pel director general de l'Aed, Xavier Gangonells, i el conseller delegat de Sum, Juancho Cebral.
Gangonells s'ha mostrat satisfet amb l'adhesió de Sum perquè, segons ell, la companyia se suma a la seva llista de membres col·laboradors "que aporta talent i noves tècniques d'innovació que serà de gran utilitat per a la resta dels associats".
En la mateixa línia, Cebral ha assenyalat que l'acord respon a la necessitat que tenen les empreses de compartir experiències i enriquir-se conjuntament: "Les empreses del grup Sum són expertes en la innovació i en la connexió amb els nous consumidors".