Publicat 15/07/2024 11:46

Grup Freixenet nomena Marc Sagimon com a director de Màrqueting Internacional

El director de Mrqueting Internacional d'Estratgia i Activació per a les marques prioritries del Grup Freixenet, Marc Sagimon
MIQUEL MONFORT SUBIRANA - FREIXENET

BARCELONA 15 jul. (EUROPA PRESS) -

Grup Freixenet ha nomenat Marc Sagimon com a director de Mrqueting Internacional d'Estratgia i Activació per a les marques prioritries del grup.

Així mateix, ha anunciat la incorporació de Maria Chiara Marchetti com a nova directora de Mrqueting a Espanya, ha informat en un comunicat aquest dilluns.

Sagimon liderar l'equip de les marques Freixenet, Segura Viudas i Castellblanc, a més del procés de construcció de valor de marca i l'estratgia de cartera per a les marques prioritries del grup Henkell Freixenet.

Per la seva banda, Marchetti ser la responsable de desenvolupar el pla i l'estratgia de mrqueting per a totes les marques comercialitzades a Espanya.

L'empresa ha destacat que tots dos "executius destaquen per la seva extensa trajectria en l'mbit del mrqueting".