Publicat 31/03/2020 12:13

Grup Catalana Occident amplia el termini de pagament de rebuts als clients davant el Covid-19

Recurs de Catalana Occident
CATALANA OCCIDENTE - Archivo

BARCELONA, 31 març (EUROPA PRESS) -

Grupo Catalana Occidente ha impulsat un pla de mesures per recolzar als seus clients i reforar la seva confiana davant la crisi del coronavirus, i entre les mesures destinades a alleujar la seva situació financera figura l'ampliació de dates en el pagament dels rebuts per a aquells que ho necessitin.

Així mateix, és possible liquidar els rebuts mitjanant domiciliació bancria o targeta, evitant d'aquesta manera els desplaaments de persones, ha informat en un comunicat aquest dimarts.

En l'mbit de les cobertures, les prestacions per defunció a causa del Covid-19 estan cobertes per les plisses de vida i en les assegurances de decessos, alhora que estan coberts els accidents d'autombil durant l'estat d'alarma, tant en assegurances a tot risc com a tercers, sobre la base de les condicions contractades.

A més, mentre duri l'estat d'alarma, tots els clients tenen a la seva disposició un servei d'orientació mdica telefnica disponible les 24 hores del dia.

Els serveis de reparacions realitzen actuacions urgents, sempre que les autoritats permetin l'accés a l'habitatge, i existeix la possibilitat de realitzar un peritatge mitjanant vídeo per agilitar l'actuació.

El president del Grupo Catalana Occidente, José María Serra, ha apostat per "contribuir de manera responsable a contenir el virus i, al mateix temps, continuar prestant el millor servei possible als assegurats".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés