BARCELONA 15 nov. (EUROPA PRESS) -
El Grup Cassa (Aigües de Sabadell) ha perdut 190.000 euros fins al setembre, en contraposió al benefici de 250.000 dels nou primers mesos del 2012, una davallada que ha atribuït sobretot al resultat d'entitats valorades a partir del mètode de participació.
Segons ha informat aquest divendres a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), l'import net del volum de negoci se situa en 28,51 milions d'euros, respecte dels 25,17 del tercer trimestre del 2012.
L'augment dels ingressos procedent de l'activitat comercial i industrial en l'àmbit de l'abastament d'aigua s'ha degut a la repercussió a les tarifes dels increments del cost de l'aigua d'Aigües Ter-Llobregat (ATLL), i s'ha compensat parcialment per la disminució de l'activitat en l'àmbit de les obres i de la venda de materials.