Publicat 08/03/2019 18:22

El Grup Bon Preu va facturar 1.347 milions el 2018, un 12,4% més

El grup Bon Preu estrena l'entrega a domicili de la compra realitzada online
BON PREU - Archivo

Va invertir 145 milions a construir botigues i a impulsar el servei de compra en línia

BARCELONA, 8 març (EUROPA PRESS) -

El Grup Bon Preu, propietari de Bonpreu, Esclat i EsclatOil, va tancar l'exercici 2018 amb una facturació de 1.347 milions d'euros, la qual cosa suposa un creixement del 12,4% respecte a l'any anterior.

El grup va invertir un total de 145 milions, que es van destinar principalment a la construcció de noves botigues i a l'impuls del servei de compra en línia.

A plantes constants, el grup va créixer un 4,72% en facturació, sense incloure l'obertura de nous establiments, que van ser un total de nou.

El 2018, la companyia va impulsar el nou web de compra en línia 'Bonpreuesclat.com', així com l'aplicació mbil i l'entrega a domicili a la comarca d'Osona.

Durant aquest exercici, Bon Preu ha obert hipermercats Esclat a Sant Cugat del Valls (Barcelona), Girona, Tarragona, Lloret de Mar (Barcelona), Castelló d'Empúries i Tossa de Mar (Girona), i supermercats Bonpreu a Barcelona, Vilanova de Valls (Barcelona) i Ulldecona (Tarragona).

Així mateix, també ha obert gasolineres EsclatOil a les localitats de Lli d'Amunt, Castellbisbal (Barcelona), Ulldecona, Vilanova del Valls i Castelló d'Empúries.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés