Actualitzat 07/06/2018 16:24

Grifols preveu obrir 100 centres de donació de plasma fins el 2023

Grifols
GRIFOLS - Arxiu

BARCELONA 7 juny (EUROPA PRESS) -

La multinacional catalana d'hemoderivats Grifols preveu obrir un centenar de centres de donació de plasma fins el 2023, data en la qual n'aconseguiria els 325.

Així ho ha comunicat la companyia en una presentació amb inversors i analistes i remesa aquest dijous a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

Grifols explica actualment amb uns 225 centres de donació de plasma, ja que a la seva xarxa de 190 centres als Estats Units s'han sumat 35 procedents de la recent adquisició de l'alemanya Haema.

L'objectiu és que aquests 325 centres es reparteixin, de manera que 240 se situïn als Estats Units, 48 a Europa i pels 37 restants la localització està encara per determinar.

La multinacional també va tancar recentment un acord amb la companyia Boya Bio-Pharmaceutical per a la construcció i gestió de centres de donació de plasma, un projecte que compta amb una inversió de 50 milions d'euros.

Fins al moment, Grifols obtenia pràcticament tot el plasma dels Estats Units, si bé aquest acord a la Xina i l'adquisició de l'alemanya Haema li permetran proveir-se de plasma xinès i europeu.

Contingut patrocinat