Publicat 14/08/2024 11:26

Gremi de Discoteques de Barcelona i Fecalon preveuen un 3,66% més de facturació per la Copa Amrica

Cartell del Gremi de Discoteques de Barcelona de suport a la Copa Amrica
GREMI DE DISCOTEQUES

Es crearan 100 llocs de treball durant la competició, segons un estudi

BARCELONA, 14 ago. (EUROPA PRESS) -

El Gremi de Discoteques de Barcelona i Província i Fecalon preveuen que la facturació en bars i discoteques ser un 3,66% superior a la dels mesos d'agost, setembre i octubre del 2023 per la celebració de la 37 Copa Amrica de Vela, que comenar el 22 d'agost, i en el cas dels locals del Front Marítim, les previsions se situen en un 35% més.

Més d'un ter de les pimes del sector (32,55%) assegura que augmentar la seva plantilla amb la contractació d'una mdia de dues persones, la qual cosa suposa la creació de prop de 100 ocupacions extra durant els mesos que dura la competició, segons es desprn de l'estudi de perspectives sobre la repercussió de l'esdeveniment en el sector a la ciutat, informen ambdues entitats en un comunicat aquest dimecres.

El 86,6% de les discoteques i bars de copes creu que l'impacte de l'esdeveniment per a la ciutat ser bo o molt bo, davant d'un 13,3% de locals que indica que ser dolent; en quant a l'impacte directe que tindr la Copa Amrica en el seus propis locals, el 87,5% assenyala que ser bo i el 12,5% que ser dolent.

IMATGE DE BARCELONA

El 56% dels locals del sector assenyala que l'esdeveniment "contribuir a potenciar la imatge de Barcelona com a destinació turística de luxe i de qualitat", el 24% assenyala que estendr la temporada d'estiu fins a l'octubre, el 16% indica que repercutir en un augment dels ingressos per als locals i el 4% creu que hi haur més policia i s'incrementar la seguretat a la ciutat.

Sobre les accions de preparació per a l'esdeveniment esportiu, el 33,33% dels locals reforar les campanyes de mrqueting i el 26,7% se centrar en la preparació d'esdeveniments per a marques i patrocinadors de l'America's Cup.

ACCIONS

Altres accions són l'adaptació dels reservats a la demanda de la Copa Amrica i el refor dels serveis i productes del local, tots dos amb el mateix percentatge d'aplicació per part dels locals (13,6%), i el 6,3% llanar promocions i descomptes especials durant l'esdeveniment i reforaran la seguretat.

El Gremi de Discoteques dona visibilitat i projecció a la competició mitjanant cartelleria informativa dirigida als locals sota el lema 'Barcelona Vibra amb l'America's Cup'.