Publicat 14/02/2020 21:30

El Gremi d'Hotels aposta per que la 'Opportunity Week' duri més dies i es repeteixi més vegades

BARCELONA, 14 febr. (EUROPA PRESS) -

El Gremi d'Hotels de Barcelona ha apostat per que la 'Opportunity Week', iniciativa llanada aquest divendres per l'Ajuntament de Barcelona per atreure visitants durant la setmana que s'havia de celebrar el Mobile World Congress (MWC), duri més dies i es repeteixi més vegades.

En declaracions a Europa Press, el director general del Gremi d'Hotels, Manel Casals, ha valorat la promoció turística plantejada pel consistori com "una molt bona proposta".

Casals ha assenyalat que aquesta iniciativa es fa en altres ciutats del món, com Nova York, Miami i Londres; serveix com a "excusa" per promocionar internacionalment destinacions, i incentiva als seus ciutadans a descobrir llocs als quals no solen anar.

Turisme de Barcelona ser l'encarregat d'impulsar la 'Barcelona Opportunity Week', amb ofertes per a hotels, restaurants i iniciatives culturals per fer que segueixin venint congressistes de l'MWC i atreure a nous visitants.

El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha explicat en roda de premsa aquest divendres que l'objectiu d'aquesta iniciativa és "mantenir al mxim" l'activitat prevista per als dies del Mobile i minimitzar l'impacte que poden tenir les cancellacions per l'anullació del saló.

Casals ha sostingut que no sap si la 'Opportunity Week' servir per reduir les cancellacions, per que permetr llanar "un missatge positiu" sobre la fortalesa de Barcelona.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés