Publicat 25/09/2024 12:15

Graphispag 2024 se centrarà a revaloritzar la impressió amb innovació i sostenibilitat

Imatge d'arxiu de la fira Graphispag
FIRA DE BARCELONA

Unes 100 empreses presentaran novetats de l'1 al 3 d'octubre a Fira de Barcelona Gran Via

BARCELONA, 25 set. (EUROPA PRESS) -

El recinte Gran Via de Fira de Barcelona a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) acollir de l'1 al 3 d'octubre Graphispag, "l'única fira per a la indústria grfica i la comunicació visual del 2024 a Espanya" i que pretén activar i revaloritzar la impressió amb innovació i sostenibilitat, informa l'entitat en un comunicat aquest dimecres.

El saló permetr conixer les últimes novetats d'un centenar d'empreses, subministradors de tecnologia, suports i acabats d'impressió, i activar el debat sectorial, posant el focus en la innovació, la personalització i la sostenibilitat per augmentar el valor dels productes grfics.

Graphispag 2024 ser "lloc de pas imprescindible per a professionals de les arts grfiques i d'empreses usuries de solucions d'impressió i de comunicació visual que busquin inspiració sobre tendncies de mercat".

També oferir oportunitats de negoci i inversió en tecnologia d'impressió per a l'automatització de processos i abordar la incorporació de nous suports i consumibles que contribueixin a reduir l'impacte ambiental dels productes impresos.

NOUS MODELS DE NEGOCI

El saló també exhibir nous models de negoci per a les empreses de serveis grfics i les aplicacions industrials de la impressió en sectors com el 'packaging', el moble, l'electrnica de consum, la decoració d'interiors, o els articles esportius, entre d'altres.

El president del comit organitzador de Graphispag, Xavier Armengou, assegura que el sector grfic manté la tendncia de recuperació a l'ala dels últims dos anys per la qual cosa es respira un gran optimisme i confiana.

"Les empreses grfiques són conscients que és el moment d'invertir en innovació i equips més verstils per millorar en competitivitat i augmentar el valor del seu catleg de productes impresos amb la finalitat de diferenciar-se, diversificar i donar resposta a les noves demandes dels clients", ha assegurat.

La fira grfica, que superar els 6.000 m2 nets de mostra comercial i d'activitats, comptar amb companyies com Digidelta, Emg, Epson, Fujifilm, Heidelberg, OPQ Systems, Mastertec Develop, Realisaprint, Roland DG, Siesa i Zund.

SECTORS

L'increment del pes de l'oferta comercial correspon al sector de maquinria d'impressió amb el 30% dels expositors, seguit del d'equips d'acabats i transformació amb un 19%.

Les empreses de materials, suports i consumibles suposen el 16% de l'oferta i els serveis d'impressió, retolació i senyalització, un 10%.

Els sectors de programari i eines de disseny, txtil, reclam publicitari, impressió funcional, comunicació visual, a més de gremis, associacions i premsa especialitzada completen els mbits en els quals s'enquadra la resta de les companyies participants.