Actualitzat 02/04/2024 11:09

Graphispag amplia el seu abast a sectors com el tèxtil, l'automoció i la decoració

Edició anterior de Graphispag
FIRA DE BARCELONA

BARCELONA, 2 abr. (EUROPA PRESS) -

L'edició 2024 de Graphispag preveu ampliar el seu abast a sectors com el tèxtil, els articles i material esportiu, la decoració, el mobiliari, l'automoció o l'electrònica de consum, entre d'altres, ha explicat Fira de Barcelona en un comunicat aquest dimarts.

La trobada se celebrarà de l'1 al 3 d'octubre al recinte Gran Via de la institució firal i l'objectiu és "connectar amb empreses i professionals de més sectors industrials" que incorporen la impressió en els seus processos productius.

El president del Comitè Organitzador de Graphispag, Xavier Armengou, ha explicat que la fira permetrà conèixer "les millores en l'automatització i l'eficiència dels nous equips d'impressió" a més de formes de personalització de tota mena de superfícies i objectes.

L'organització preveu la participació de més de 140 marques i 11.000 visitants professionals, i superar els 6.000 metres quadrats nets d'exposició comercial.

Graphispag està ampliant els seus acords de col·laboració amb noves entitats i associacions professionals relacionades amb sectors industrials, a més d'identificant empreses que inclouen impressió en els seus processos per convidar-les a conèixer la fira i la tecnologia gràfica i materials que hi poden trobar.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés