Norberto Maccagno / LiveMedia / AFP7 / Europa Pres
BARCELONA 23 oct. (EUROPA PRESS) -
El CEO de la Copa Amrica, Grant Dalton, ha apostat per aprofitar l'xit de la 37 edició de la competició, celebrada aquest any a Barcelona, per impulsar el creixement de l'esdeveniment, i veu "difícil" que aix succeeixi a la capital catalana.
"Seria difícil ampliar el nombre d'equips en funció de l'espai d'infraestructura disponible a Barcelona", ha sostingut en un comunicat aquest dimarts, després d'afirmar que l'objectiu de l'esdeveniment és augmentar l'audincia i la participació de diferents regions, territoris i grups demogrfics, textualment.
Dalton, també CEO de l'Emirates Team New Zealand, guanyador de la Copa Amrica, ha apuntat que saben que tenen una srie de "seus valuoses" que busquen seguir desenvolupant i ha assegurat que mantenen la ment oberta sobre la millor manera d'aconseguir aix amb una seu o diferents seus que potencin la següent edició.
"A més, arran de les converses inicials amb els equips, existeix un desig collectiu de veure un creixement comercial continu de la Copa Amrica, en línia amb el que s'observa en altres esports mundials líders", ha relatat.
Sobre les dades d'audincia, ha reafirmat que coincideixen amb les xifres que es van projectar i van estimar previ a la celebració de l'esdeveniment: "Estem en camí d'aconseguir els nostres objectius de creixement d'un augment del 50% en l'audincia total de retransmissions i mitjans".