Publicat 10/04/2018 18:13

Grandvalira tanca temporada amb un augment del 2% en els forfets venuts

Estació de Grandvalira
GRANDVALIRA

Creixen els visitants internacionals i el consum de serveis de l'estació

MADRID, 10 abr. (EUROPA PRESS) -

L'estació d'esquí andorrana Grandvalira ha tancat una temporada de "rècord", amb un 2% més de forfets venuts en relació a l'anterior campanya, increments afavorits pel creixement dels visitants internacionals.

Segons ha informat l'estació, l'evolució ascendent dels mercats internacionals s'argumenta amb el creixement en la facturació en aquest sentit de més d'un 15% en relació a l'any passat i de més d'un 40% en les tres últimes temporades, destacant els mercats de França, el Regne Unit i Rússia i consolidant els mercats de Bèlgica i països nòrdics.

Un altre dels indicadors positius de la campanya 2017-18 ha estat l'increment de la penetració en el consum dels serveis d'estació (escola, restauració i activitats d'aventura), "la qual cosa consolida encara més l'oferta global del domini".

A la vista de les dades, Grandvalira s'ha mantingut en la seva quinzena temporada en el Top 15 del rànquing mundial d'estacions d'esquí quant a afluència de clients, segons dades del consultor Laurent Vanat.

L'última campanya ha estat caracteritzada pels abundants espessors de neu però per uns caps de setmana de condicions meteorològiques desfavorables.

L'estació ha gaudit de la totalitat dels 210 quilòmetres de pistes esquiables gran part de la temporada gràcies al treball de l'equip d'explotació i pràcticament no ha hagut de tancar cap dia, i ha donat resposta amb eficiència a l'efecte del mal temps amb gairebé 30.000 hores de treballs de màquines, un 10% més que en la temporada 2016-17 i un total de 68 activacions del pla de prevenció d'allaus.

INVERSIÓ D'11 MILIONS D'EUROS

L'estació més gran del sud d'Europa ha invertit 11 milions d'euros aquesta temporada destinats a la innovació, la qualitat i l'atenció al client.

En aquesta línia, en la seva aposta per la innovació tecnològica, Grandvalira, en les tres últimes temporades, ha traçat una estratègia de posicionament de marca i venda online a través de les diferents plataformes tecnològiques com la nova plataforma de vendes B2C que ha aconseguit un increment del 78% respecte a l'any anterior i un 112% en les tres últimes campanyes de neu.

Quant a la restauració, destaquen dues iniciatives, la segona edició de l'Snow Club Gourmet, que en aquesta temporada ha celebrat sis jornades, consolidant així un projecte que eleva la gastronomia del domini i en el qual han participat 28 marques d'alta qualitat; i la incorporació de les postres tematitzats del mestre pastisser Christian Escribà.

Durant aquesta temporada, l'Iglú Hotel ha acollit la reproducció a través de l'escultura de gel d'algunes obres de la col·lecció Carmen Thyssen, una iniciativa que ha anat unida a algunes accions dirigides al públic infantil i han permès apropar l'oferta cultural d'Andorra als visitants de l'estació.

En competicions esportives, març va concentrar bona part de les grans proves esportives a l'estació i les finals de la Copa d'Europa d'esquí alpí van superar "amb èxit" el test previ a la gran cita de la propera temporada, les Finals de la Copa del Món, una cita que reunirà els 25 millors esquiadors i esquiadores del moment de cada disciplina i que serà el focus d'atenció mediàtica de l'11 al 17 de març del 2019 en els sectors de Soldeu i el Tarter i que està considerat "una fita històrica clau per a la promoció d'Andorra com a destinació així com dels Pirineus".

També a Grandvalira va tenir lloc la 14a edició del Total Fight Masters of Freestyle amb una selecció dels riders amb més talent del panorama freestyle que va tornar a l'Snowpark El Tarter.

A més, la Copa del Món de Quilòmetre Llançat va celebrar la seva setena edició amb la participació dels corredors més ràpids del món.

MÉS GRANDVALIRA ONLINE

Grandvalira acomiada la seva 15a temporada reforçant la seva notorietat de marca gràcies a les 3.142.366 sessions registrades a la web www.grandvalira.com (+14,2%) i consolida aquest canal de comunicació amb la quarta posició a Espanya en el sector de la neu.

Per la seva banda, l'app de Grandvalira és l'aplicació d'estacions d'esquí millor posicionada en Esports a Espanya i Portugal i acumula 160.690 descàrregues amb 56.618 usuaris actius (+0,15%), 4.132.192 seccions consultades (+13,5%) i més d'1,9 milions d'impactes push (61%).

Finalment, ocupa la vuitena posició en el rànquing mundial d'estacions d'esquí quant a nombre d'usuaris i interacció a les seves xarxes socials, sumant una comunitat de més de 255.000 seguidors.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés