BARCELONA, 12 nov. (EUROPA PRESS) -
L'estació d'esquí andorrana Grandvalira ha invertit 9,2 milions d'euros per a la temporada 2014-2015, un 6% més que la campanya anterior, per ampliar i millorar el seu domini, ha informat aquest dimecres en un comunicat.
Destaquen 2,2 milions destinats a productes i zones per a les famílies i nens; 2,5 milions en millores en les àrees de restauració, i 4 milions més en pistes i infraestructures.
El domini andorrà té 1.024 canons de neu, 14 més que en la temporada passada, que garanteixen la presència de neu de manera continuada durant la temporada, i entre les novetats destaca la nova oferta d'esquí nocturn a la pista de La Solana (Pas de la Casa), que s'il·lumina de nit i tindrà en funcionament el telecadira dos dies a la setmana de 17 a 20 hores.
Entre les novetats per a famílies i nens, destaca el Mon(t) Magic, una nova zona infantil situada al sector de Canillo, que ha comportat una inversió de més d'1 milió d'euros; es basa en llegendes d'Andorra i té la pista temàtica infantil més llarga dels Pirineus, amb 100 hectàrees i tres zones.
També s'ha inaugurat el circuit Bosc Encantat, ambientat en un bosc màgic, situat al Pas de la Casa, i a Grau Roig s'estrena Imaginarium Park, un parc d'activitats d'aventura infantil amb un circuit de motos de neu, una tirolina i carrils de 'tubbing'.