BARCELONA 1 des. (EUROPA PRESS) -
La consellera de Presidncia i portaveu del Govern, Meritxell Budó, ha anunciat aquest dimarts que l'executiu ha aprovat simplificar el model de finanament del telfon d'atenció especialitzada del 012, que ara concentrar tots els serveis d'atenció ciutadana i d'informació corporativa de la Generalitat del 012 com a telfon de capalera.
En una roda de premsa telemtica aquest dimarts després del Consell Executiu, ha explicat que aquest mecanisme permet planificar més l'atenció telefnica i millorar el servei que s'ofereix a la ciutadania perqu l'atenció és més personalitzada i especialitzada.
Aquesta modificació l'han duta a terme perqu han registrat un increment de la demanda d'atenció ciutadana arran de la crisi del coronavirus després que s'hagin doblat aquests darrers cinc dies el nombre de trucades al 012, que han passat de 719.000 l'any 2016, a 1.300.000 aquest novembre.