Publicat 10/07/2023 17:52

El Govern participa en un projecte europeu per aplicar mesures d'adaptació climtica als Pirineus

Vista dels Pirineus
GOVERN

BARCELONA 10 jul. (EUROPA PRESS) -

La Conselleria d'Acció Climtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat participar en el projecte Pyrenees4Clima, que compta amb 20 milions d'euros per aplicar mesures d'adaptació al canvi climtic, ha explicat el Govern en un comunicat aquest dilluns.

El projecte est liderat per la Comunitat de Treball dels Pirineus a través de l'Observatori Pirinenc de Canvi Climtic i hi participen 42 entitats.

Est previst que comenci a l'octubre i que es desenvolupi fins al desembre del 2030, i el principal objectiu és implementar l'Estratgia Pirinenca del Canvi Climtic.

S'organitzaran deu grups de treball liderats per socis del projecte i formant parelles entre entitats del nord i el sud de la serra.

La implicació catalana en el projecte es dona a través del nombre d'entitats presents, que aporten el 25% del total del pressupost aportat per les associacions --el 40% del total--.

Contingut patrocinat