Actualitzat 14/03/2014 13:46

El Govern espanyol no imputarà com a renda l'habitatge habitual

Consejo de Ministros, Soraya Santamaría
Foto: EUROPA PRESS

MADRID, 14 Mar. (EUROPA PRESS)

La vicepresidenta del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría, ha indicat que no inclouran a la reforma fiscal imputar com a renda l'habitatge habitual.

   Al terme de la reunió del Consell de Ministres, la portaveu del Govern ha volgut deixar clar que es tracta de la proposta i de l'anàlisi dels experts i que, després, l'executiu elaborarà la reforma que estimi convenient, atenent algunes de les recomanacions dels 'savis', però rebutjant-ne d'altres.

   "El Govern no comparteix la imputació com a renda del primer habitatge, tot i això, altres propostes sí que formen part d'alguns assumptes que ja ha anticipat l'executiu", ha subratllat Saénz de Santamaría, qui també ha avançat que el president de la Comissió, Manuel Lagares, compareixerà a petició pròpia al Congrés per donar compte de la proposta de reforma.

Contingut patrocinat