BARCELONA, 21 des. (EUROPA PRESS) -
La Conselleria d'Agricultura de la Generalitat ha llançat una campanya en els mitjans de comunicació per promoure el consum de productes amb Denominació d'Origen Protegida (DOP) i Indicació Geogràfica Protegida (IGP).
El Govern català ha realitzat un espot de televisió de 20 segons que s'emetrà entre aquest dilluns i el dimecres 30 de desembre en horaris de "màxima audiència" en els canals de la CCMA, el Grup Godó i el PuntAvuiTv, ha informat la Conselleria en un comunicat.
Com a part de la campanya, la Conselleria també ha portat a terme un vídeo de 3.14 minuts per als suports digitals dels mateixos grups mediàtics que ha estat gravat a Món San Benet, a Sant Fruitós de Bages (Barcelona).
La campanya pretén explicar més i millor les característiques d'aquests productes i els beneficis d'una dieta associada a productes de qualitat vinculats a la dieta mediterrània.
Les DOP i les IGP són distintius de qualitat, establerts per la UE, que garanteixen el compliment d'uns criteris estrictes i permeten identificar els productes elaborats d'acord amb aquests requisits.
També busca informar el ciutadà dels beneficis que té per a Catalunya tenir productes de proximitat que puguin aportar aliments de qualitat i per ajudar al reequilibri del país.