Publicat 04/01/2022 18:40

El Govern inverteix 101 milions en subvencions per contractar desocupats en risc d'exclusió

BARCELONA 4 gen. (EUROPA PRESS) -

La Conselleria d'Empresa i Treball ha invertit 101 milions d'euros en dues convocatries de subvencions per a la contractació durant un any de més de 5.200 persones amb dificultats d'accés al mercat de treball i en risc d'exclusió social, ha informat en un comunicat aquest dimarts.

La primera convocatria disposa d'un pressupost de 39 milions per a empreses, autnoms, entitats sense nim de lucre i cooperatives de treball associades i subvenciona la contractació de persones en atur de 30 anys o més que siguin dones, desocupats de llarga durada o més grans de 45 anys.

La segona convocatria suposa una inversió de 62 milions d'euros i s'adrea a ajuntaments i consells comarcals perqu contractin desocupats de 52 anys o més, perceptors de la renda garantida de ciutadania (RGC) i aquelles persones que ja no perceben la prestació per atur.

Contingut patrocinat