BARCELONA, 30 ago. (EUROPA PRESS) -
La Conselleria d'Empresa i Treball de la Generalitat ha engegat un programa per accelerar l'estratgia i el mrqueting digital de marques de moda catalanes "amb potencial de creixement", segons ha informat aquest dilluns en un comunicat.
El programa --executat a través del Consorci de Comer, Artesania i Moda (CCAM)-- s'adrea a empreses o persones físiques del sector del txtil, la moda, el calat i del cuir que tinguin marca prpia.
L'objectiu de la iniciativa és accelerar la transformació digital de les marques participants i "multiplicar les seves capacitats tecnolgiques per augmentar així el seu potencial de creixement", ha especificat la Conselleria.
Les marques que es presentin per participar en el projecte hauran de tenir com a mínim dos anys d'antiguitat i una facturació de més de 100.000 euros i menys de 50 milions, estar en fase de creixement i tenir "un procés estratgic de digitalització en marxa".
Se seleccionaran un mxim de 10 marques entre les candidatures enviades --que es poden formalitzar fins al 21 de setembre a través del Canal Empresa--, i totes rebran formació tecnolgica i una mentoria individualitzada complementria.