Publicat 30/08/2021 11:46CET

El Govern inicia un programa per impulsar la digitalització de marques de moda catalanes

El Govern inicia un programa per impulsar la digitalització de marques catalanes de moda
GENERALITAT DE CATALUNYA

BARCELONA, 30 ago. (EUROPA PRESS) -

La Conselleria d'Empresa i Treball de la Generalitat ha engegat un programa per accelerar l'estratègia i el màrqueting digital de marques de moda catalanes "amb potencial de creixement", segons ha informat aquest dilluns en un comunicat.

El programa --executat a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM)-- s'adreça a empreses o persones físiques del sector del tèxtil, la moda, el calçat i del cuir que tinguin marca pròpia.

L'objectiu de la iniciativa és accelerar la transformació digital de les marques participants i "multiplicar les seves capacitats tecnològiques per augmentar així el seu potencial de creixement", ha especificat la Conselleria.

Les marques que es presentin per participar en el projecte hauran de tenir com a mínim dos anys d'antiguitat i una facturació de més de 100.000 euros i menys de 50 milions, estar en fase de creixement i tenir "un procés estratègic de digitalització en marxa".

Se seleccionaran un màxim de 10 marques entre les candidatures enviades --que es poden formalitzar fins al 21 de setembre a través del Canal Empresa--, i totes rebran formació tecnològica i una mentoria individualitzada complementària.

Contador

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés